16 Nisan 2014 Çarşamba

Bu tatil fırsatlarından kaçımızın haberi var?

tatil fırsatları - secici yazar
Eylül , Ekim , Kasım derken güz dönemini bitirdik. Ne çabuk geçiyor aylar birbirini kovalıyor düşüncesi ile bahar dönemine başlamışken bahar dönemi öğretim yılını da yarıladık. Haziran ayına 1 buçuk ayın kaldığı şu dönemde vizelerden çıkmış ; eminim benim gibi bunalan birçok arkadaşım vardır. Sınav stresinden boğulmuş bir faziyette kalem ayrı tarafta defter ayrı tarafta olduğu bir anda bilgisayara girdim ve tatil fırsatlarını araştırmaya başladım. Nihayetinde öğrenciyiz 2-3 günlük kafa dinleme anlamına gelecek olan bir tatile yüzlerce türk lirası hiçbirimiz harcayamayız. Bu yüzden uygun tatil fırsatlarına erken rezervasyon avantajlarına göz attım. İçlerinden birisi dikkatimi çekti. 7 Gece Akdeniz Turu 481 TL . Eminim sizinde hoşunuza gitmiştir. Günlüğünün 70 TL 'ye geldiği bu herşey dahil paket kimin hoşuna gitmez ki. Burada link paylaşmayacağım tabiki burada amacımız asla reklam yapmak değil sonuçta tur şirketinin patronu ben değilim ben sadece böylesine fırsatlarının var olduğunun bilinmesinin taraftarıyım. Size bir anımı anlatmak istiyorum.

3 arkadaş kararlaştırdık güz dönemi vizelerden sonra adalara gideceğiz diye konuştuk. Vizeler bitti biraz zaman geçti bu gezimizi gerçekleştirme kararı aldık. Büyükada'ya gitmeye karar alındı. Ailelerden izinler halledildi. Para yardımları ailelerden alındı. Tek işlem kalmıştı. Konaklayacağımız yeri arayıp 2 günlük yer ayırtmak. Otel ve pansiyon araştırması yaptık fiyatların çok yüksek olduğu dikkatimizi çekti bizde büyükada'da günlük kiralık ev araştırmasına başladık. Nihayetinde birisinde karar kılmıştık. Numarasını aldık ve ücrette anlaştık. Biz 3 kişi olduğumuzu belirtmiştik ama nihayetinde ev kiralıyorsun kaç kişi olduğunun ne önemi var ki sonuçta fiyatların sabit olması gerekirdi. 3 kişi konaklayacağımız eve doğru yolculuğa başladık. Anahtarımızı aldık anahtar karşılığında rehin olarak okul kimlik kartımızı bıraktık evimize doğru yol almaya başladık. Evimize gelip yerleştikten sonra sahile birşeyler yemek için inmiştik. Akşamında samimi bir arkadaşımız bize sürpriz yaparak adaya ziyaretimize geldi. Birlikte çok güzel 2 gün geçirdik; bu iki günün detaylarına burada girmek istemiyorum. Zaten adada olanlar " Adada 2 Gün " adlı yazımda anlatmıştım. Merak eden okurlarım buraya tıklayarak ulaşabilirler. 
bozcaada tatil fırsatı - secici yazar

2 Gün sonunda evin anahtarını teslim edip rehin olan okul kimlik kartlarımızı almak için anahtarı aldığımız yere uğradık. Adamın surat beşkarıştı. Sebebini çok geçmeden öğrendik. Sebep 3 kişi için kiralanan eve neden 4. kişinin gelmesiymiş. O 2 gün bize 500 TL'ye mal oldu. Bu yüzden böyle densizliklerle uğraşmaktansa böyle turlara katılmak. Kafanızın daha rahat olmasına neden olacaktır. Benim tavsiyem herzaman için bu tür turlara katılmanızdır. Bir fırsatı daha paylaşmak gerekirse ; 1 Gece Bozcaada 159 TL bu fırsatta gerçekten değerlendirilmesi gereken fırsatlardan birisidir. Bu fırsatlara google arama motorundan aratarak ulaşabilirsiniz ben buradan site ismi söylemenin doğru olmayacağını düşünüyorum.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Diğer yazılarımda görüşmek üzere hayırlı günler..

0 yorum to “Bu tatil fırsatlarından kaçımızın haberi var?”

Yorum Gönder