25 Nisan 2015 Cumartesi

Adsense pin gelmedi

Adsense pin ne zaman gelir?

Adsense reklam yayıncılığına 0.00 TL ile yayıncılığa başlarsınız. 20.00 TL 'ye ulaştığınız anda ödeme için adres doğrulama eşiğine ulaştınız demektir. 20 TL adres doğrulama eşiğine ulaştıktan sonra Google tarafından adresinize posta gönderilecektir. Bu yüzden adsense'e kayıt olurken yazdığınız adres bilgilerinin doğru olması gerekmektedir.

Adsense adres doğrulama pininin adresinize gelmesi; Türkiye için 4-5 haftayı bulmaktadır. Bende ödeme eşiğini geçtim ve posta benim elime 4 hafta gibi bir sürede ulaştı.



Adsense pin nasıl istenir?

Adsense yayıncısı yada adsense adres doğrulama eşiği için gerekli olan 20.00 TL 'ye ulaşamamışsanız Adsense Pin isteyemezsiniz.

Bu koşulları sağlamanıza ve haftalar geçmesine rağmen beklediğiniz posta hala adresinize ulaşmadıysa ayarlar'a girip ödeme bilgilerinden adresinizi doğru girip girmediğinizi kontrol ediniz. Eğer adresiniz doğru ve posta elinize ulaşmadıysa 1 hafta daha bekledikten sonra tekrar posta göndermeyi talep edebilirsiniz.


Adsense pin ne zaman gelir?

Adsense adres doğrulama pininin adresinize gelmesi; Türkiye için 4-5 haftayı bulmaktadır. Bende ödeme eşiğini geçtim ve posta benim elime 4 hafta gibi bir sürede ulaştı.


Adsense pin gelmiyor?

Adsense pin tekrar talep etmenize rağmen hala gelmediyse Google'dan Adsense platformuna girip yardım kısmından yönlendirmeleri okuyunuz. Bu süre içerisinde Pin kısmına asla "kafadan salladığınız" pin girmeyiniz. 3 kez yanlış girilmesi durumunda hesabını bloke olacaktır.

Adsense adres doğrulama pini gelmezse ne olur?

Adsense doğrulama pini gelmezse ödeme seçenekleriniz bloke olacaktır. Hesabınızda para birikmeye ve reklamları sitenizde göstermeye devam edeceksiniz ama biriken parayı çekme hakkına ulaşamayacaksınız. Parayı çekmeniz için mutlaka adres doğrulama için gönderilen Adsense Pin'i ile adresinizi doğrulamanız gerekmektedir.


25 yorum:

  1. Güzel bilgi umarım 20.00tl ye ulaşabiliriz. Çok komik geliyor bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım ulaşabilirsiniz yardımcı olabildiysem ne mutlu bana Birgül Hanım yorumunuz için teşekkür ederim

      Sil
  2. Ben de barajı aşmak için bekliyorum..:) Bakalım ne olacak...

    YanıtlaSil
  3. Benim pinim geldi bu aşamayı aştım ama başka bir sorunum var..Alan adımı alıp .com a geçtikten sonra reklamlarım gitii.Kodları girdiğim alanlar boş :Şablonda görünüyorlar ama(Bu konuda ne yapabilirim?Yardımcı olursanız çok sevinirim..İyi günler dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konu hakkındaki detaylı bilgiye;

      http://seciciyazar.blogspot.com.tr/2015/05/alan-adm-com-olduktan-sonra-reklamlarm.html

      bu linkten ulaşabilirsiniz.

      Sil
    2. Bu yöntemi denemiştim zaten ama olmadı:(şu anda com adresimi kaldırdım blogdan reklamlanlar geri geldi..Alan adım için bir blog açtım ona yönlendirdim.Araştırıyorum şimdi.Çok teşekkür ederim ilginiz vd paylaşımınız için

      Sil
  4. benim üyeliğim onaylanmadığı için pin de lazım değil :)

    YanıtlaSil
  5. Şu anda google adsense reklamım yok ancak bloğum yenilendiğinde başvurmayı düşünüyorum. Bilgiler için, paylaştığınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Benimde üyeliğim onaylanmamıştı ilk açtığım zamanlarda başvurmuştum acaba tekrar başvursam kabul ederlermi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belirli zaman aralıkları ile başvurmanızı öneririm. Adsense şeffaflık politikasından dolayı artık reddettiği kişileri neden reddedildiği hakkında bilgiler paylaşıyor. Neden reddedildiğinizi dikkatlice okumanızı ve bu hatalarınızı düzelttikten sonra tekrar başvurmanızı öneriyorum. Aksi halde blogda hiçbir değişiklik yapmadan hataları eksikleri gidermeden defalarca başvuru yapıp reddedilmeniz spamlanmanıza yol açacaktır.

      Sil
  7. süper bilgi, zaman ayırmanız harika, teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Bu bilgilendirici yazı için çok teşekkür ederim.. ben de postamı bekliyorum. Çok yardımcı oldunuz. Teşekkürler..:)

    YanıtlaSil
  9. Bilgilendirici bir yazı olmuş teşekkürler...

    YanıtlaSil
  10. Adsense bana da çok karışık geliyor. Pc başına geçtiğimde tekrar okuyacağım yazınızı ve uygulayacağım..

    YanıtlaSil
  11. Bende başvurmadım.
    Teşekkür ederim yazın için

    YanıtlaSil
  12. bilgilendirme için telekkürler
    http://bahareli.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  13. benim barajı çoktan aşmısım ama bilgi gerçekten super teşekkurler

    YanıtlaSil
  14. Bana postayla bir pin gelmedi para çekme limitim dolunca hesap doğrulamam yapıldı şimdi yatırmalarını bekliyorum, hesap doğrulanmadan ödeme yapılamıyor diye mail gelmişti nihayet doğrulama yapıldı bakalım ödeme ne zaman gerçekleşecek.:))

    YanıtlaSil
  15. Oldukça bilgilendirici bir yazı olmuş.Bende pin bekleyenlerdenim bakalım postamız ne zaman elime geçeçek.

    YanıtlaSil