9 Mart 2016 Çarşamba

Ya 9 Mart Ne Olacak ? | 8 Mart Dünya Kadınlar Günü ; Ya 9 Mart?

8 Mart Dünya Kadınlar Gününü geçte olsa kutlamak istiyorum. 8 Martta bilinçli olarak yazmadım 8 Mart adına konuşanları şov yapanları izleyip 9 Martta yanıt vermek istedim. 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'ydü evet geldi geçti, kutlu olsun o ayrı bir konu ama bugün 9 Mart! Dün kadınlar çiçektir denen memleketimde bugün bakıyorum herşey unutulmuş. Dün eve çiçekle gelen beyler bugün çoraplarını koltuklarının yanına bırakma moduna yeniden geçmiş durumdalar. Hani kadınlar hani çiçekler? Birşey konuşmuştuk değil mi bizler.

Konunun kötü tarafından sizi daha da kötü tarafına götürmek istiyorum. Güçlünün güçsüzü, zenginin fakiri ezdiği dünyamızda ve bunu daha çok hisseden ülkemizde bunlar olacakta kadınlarımız mı ezilmeyecek?

8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü için Çukurova Üniversitesi'nde Kadına Şiddet vardı. Kadınlar Günü için yapılan etkinlikte kızı darp eden çocuk gözaltına alındı ve açıklamasında "bana laf attı" dedi. İşte söylenen lafı beğenmediğimizde; acizce karşımızdakine saldırırız. Konuşmak mı? Anlaşmak mı? Hiç işimiz olmaz!

Dünya Kadınlar Gününüz Kutlu Olsun!


0 yorum to “Ya 9 Mart Ne Olacak ? | 8 Mart Dünya Kadınlar Günü ; Ya 9 Mart?”

Yorum Gönder