9 Kasım 2014 Pazar

Benim Hikayem-2

Benim Hikayem-1 adlı yazımın üzerinden çok zaman geçti. Neredeyse Seçici Yazar'ı açtığımın ilk günlerinde yazdığım yazının sonunda kısa sürede 2.yazıyı da yazacağımı belirtmiştim. Malesef elimde olmayan nedenler ve vakit ayıramama sonucu aylarca ertelemek zorunda kaldım.

Bu yazı devamı niteliğinde olduğu için 1. yazıda değindiğim konulara tekrar tekrar giriş yapmak istemiyorum. Bu yazının başlangıç yazısına buradan ulaşabilirsiniz.

Ocak 2013 masa da ansızın açılan o muhabbet belki hayatımda attığım en büyük adımlardan birine neden olacaktı. Kaderdir ya bu beklenmedik anda insanın önüne sunulan fırsatlar. Tabi bu fırsatların çoğunu da farketmemiş olabiliriz. Masa da muhabbeti geçen internet sitesi , bloga gösterilen ilgi ve sonrasında kazanılan adsense beni de yıllar yıllar sonra yeniden başlamaya teşvik etmişti.

Hedefim
Adsense, google reklam yayıncılığı her blog yazarının başlarken hayalidir. Birçok kez hatalar yaparak büyük emeklerimi boşa harcadığım için bu sefer hata yapmaya niyetim yoktu sabır gösterecektim. Bugünün değil geleceğin temellerini atmaya niyetliydim.

Haber sitesi tam bir fiyaskoydu
Ocak 2013 'teki ilk girişimin bir haber sitesi kurmak oldu. Blog yazarlığı hevesi ile başlayıp farklı bir alana yönelmek benim en büyük hatalarımdan birisi olmuştur. Yaklaşık 1,5 seneme mal olan bu serüven beni yeniden sektörden uzaklaştırmış hatta soğutmuştu.

Hatalardan ders çıkarmak ve üzerine hep bir fazlasını koymak
Haber sitesinin bana kazandırdığı en büyük kazanç artık bir scripte sahiptim. Bu script ile az da olsa ekstra gelir elde etmiştim. Kazançlar istenilen boyutta olmayınca ekstra bir gelir kapısına ihtiyaç duydum. Tabiki birinci tercih olarak adsense başvuru yaptım. Adsense başvurusunun ardından tatlı bir heyecan sarmıştı. Yüksek gelir elde eden arkadaşlara sahip olduğumdan acaba bende başarabilir miyim düşüncesindeydim. Sabah uyandığımda o kötü tablo ile karşılaştım. Malesef başvurum reddedilmiş hatta hesabım spam kutusuna aktarılmıştı. Artık o hesabı bir kenara bırakıp yeni bir başlangıç yapmalıydım. Çabalamalıydım. Bilgisayar karşısına geçtim artık eski enerjimin kalmadığını fark ettim. Şuan ki kazancımı yakalamak için daha zamanımın olduğunu o zamanlar anlamamıştım. Şuan iyiki kabul edilmemişim iyi ki hatalarımı görüp üzerine birşeyler koymak için bana bir şans verilmiş diyorum.


Umarım sizi sıkmamışımdır. Yazıma değer gösterip okuma sabrını gösterdiğiniz için teşekkür ederim. Devamı olan "Benim Hikayem-3" ü de en kısa sürede yayınlamayı planlıyorum.

1 yorum:

  1. Merhabalar
    Çok güzeldi niye kısa kestiniz.
    Benim hikayem 3 ü göremedim yoksa yayınlamadınız mı

    YanıtlaSil