23 Ekim 2016 Pazar

Hediyeci Mobi Nedir? Hediyeci Mobi Güvenilir mi?

Bugün instagramda gezerken sponsorlu bağlantılarda "4 GB internet hediyesi" şeklinde servis edilmiş bir reklam dikkatimi çekti. Şüpheli bir şekilde tıkladım reklama ve yönlendirildiğim sitede Hediyeci.mobi garantisinde 4GB internet hediye şeklinde inandırıcı bir yazı ile karşılaştım. Biraz araştırdıktan sonra Hediyeci.mobi'nin aslında hediye verme niyetinde olmayan, tamamen insanları dolandırma zihniyetinde bir site olduğunu tespit ettim.

Hediyeci.mobi 'nin Turkcell, Vodafone, Türk Telekom gibi şebekelerle alakası yoktur. Tamamen bizleri dolandırmak için kurulmuş bir servistir. Hediyeci.mobi 'den gelen SMS lere kesinlikle cevap vermeyin iletilen linklere de kesinlikle tıklamayın.

Peki Hediyeci Mobi dolandırıcılığı nasıl işliyor;

4 GB Hediye internet peketi için tıkla şeklinde size yapılan yönlendirmeye uyup tıkladıktan sonra Hediyeci Mobi sitesine yönlendiriliyorsunuz. Yönlendirildiğiniz Hediyeci Mobi sitesinde sizden telefon numaranız isteniyor. Vermiş olduğunuz numaraya gönderilen şifre ile numaranızı onayladıktan sonra faturanıza 56 TL ek ücret yansıtılıyor.

Artık iş işten geçmiş oluyor ve yapacağınız şey derhal müşteri hizmetlerini aramak olacaktır. Müşteri hizmetlerinden dolandırıcılık şüphesi ile firmaya geri ödeme yapmak için talepte bulunmasını istemelisiniz.

5 yorum:

  1. bu şekilde çok fazla tuzak var sosyal medyada. işin kötüsü inanan da çok.. dikkatli olmak lazım. uyarı için teşekkrüler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banada geldi aynı mesaj kimse kimseye 4gb internet hediye etmez dedim yinede arastirayim dedim sizin paylasiminiza rastladim teşekkürler emeginize sağlık

      Sil
    2. Banada geldi aynı mesaj kimse kimseye 4gb internet hediye etmez dedim yinede arastirayim dedim sizin paylasiminiza rastladim teşekkürler emeginize sağlık

      Sil
  2. Bana da geldi bu mesaj bir kasımda maalesef ben düştüm bu oyuna faturama yansımış durumda 49 tl ödememek için ne yapmalıyım? Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle geçmiş olsun yazıda da belirttiğim gibi "Müşteri hizmetlerinden dolandırıcılık şüphesi ile firmaya geri ödeme yapmak için talepte bulunmasını talep etmelisiniz."

      Sil