10 Ocak 2014 Cuma

İstanbul'da Elektrik Rezaleti

Günlerdir kendisine imrendiren şehir İstanbul'da çözülemeyen elektrik sıkıntısı bugün illallah ettirdi. 9.30-20.00 saatleri arasında yaşanan elektrik kesintisi sanırım benim gibi birçok kişiyi çileden çıkartmıştı. Koca şehir metropol olarak adlandırdığımız 15 milyonluk en büyük şehrimizde , dünyanın merkezi dediğimiz İstanbulda 10 saat kesintisini millete yaşatılması nasıl bir şekilde bizlere açıklanabilir ki.

Aslen memleketim olan yerde , köy ile adlandırdığım yerde bile ben böyle bir elektrik kesintisine rastlamadım. Sabahın 9.30'undan beri ha geldi ha gelecek diye bekledik. Açıklamaya görede sözde 18.30 da gelecekti elektrikler...

Eskilerinde söylediği gibi hakikaten İstanbul artık yaşanacak yer olmaktan çıkıyor. Dünya'nın merkezinde böyle bir mağduriyetin bize yaşatılmasını tarafımca hakikaten çok soğuk bir şekilde karşılıyorum.
Havaların soğuması ile birlikte elektrik için harcanan doğalgazı kısmışlar bu yüzden de zaman zaman elektrik kesintisi yaşanıyormuş. Tamam da bugün elektrik kesildi Kombi dediğimiz alet malesef ki elektrik ile çalıştığından benim ısınma ihtiyacımı karşılayamama gibi bir sorun ortaya çıkıyor. 

0 yorum to “İstanbul'da Elektrik Rezaleti”

Yorum Gönder