19 Şubat 2014 Çarşamba

İş Günüm - 3

İşe başlayalı bugün 15 gün oldu. Tecrübelerimi sizlerle paylaşmak adına İş günüm -3 'ü de yazma kararı aldım.
secici yazar iş günüm
15 gün içerisinde 60'dan fazla yazı yazdım. Normalde daha hızlı yazarım ama Seo'ya uygun olması adına istenilen nitelikler sürekli değiştirildiğinden benim yazılarımı günde 4 yazı ortalamasına kadar düşürmüş durumda. Günde istenilen şekile uygun 10-15 makale çıkartabilen birisi olarak 4 beni hiçte tatmin etmeyen bir rakam. Bu hafta yavaşlamamın sebeplerinden biriside işten çıkartıldığımı düşünmek oldu. 3 gün boyunca attığım Mail'lere yanıt verilmedi. Bende bunu işten çıkartıldım olarak algıladım ve kendime süre tanıdım. Kafamı dinledim hatta bu arada bir de gezi yaptım. Bu gezimi de sizinle " Adada 2 Gün " adlı yazımda paylaştım. Arkadaşlarımla birlikte gerçekten farklı bir deneyim oldu.

Sabırlı olmak; çalıştığım süre içerisinde şunu öğrendim. Çok sabırlı olmalıyım. Sabrımın son noktasında geldiğim anlarda bile kendimi bu şekilde motive ettim. Sabırlı olmamı kendi iç sesimde kendime söyledim. Bu işi mutlaka devam ettirmeliyim diye elbet bir kural yok. Ama ben tuttuğumu kopartan bir yapıya sahip olduğum için çıkartılmayı yada çıkartılma düşüncesini hazmedemedim.

Bu düşünceden dün emin olmuştum. Artık kesin çıkartıldım düşüncesi ile yeni çalışacak firma aramaya başlamıştım ki ansızın telefonum çaldı. Genel müdürüm yine kibar bir sesle beni karşılamıştı. Sanki hiçbir kuşku duymamışım ve uzun yıllar birlikte çalışacağımızdan eminmiş gibi kararlı bir sesle sorularına yanıt verdim. Kendisi 10 adet makale başlığı gönderdiğini bunlarla ilgili 300-400 kelime arasında yazıların yazılması gerektiğini söyledi. E-mail gelen kutumu kontrol ettim ve gelen mail de belirtilen konularla ilgili yazıların acil yazılması gerektiği belirtilmişti. 19.00 'da başladığım yazıyı saat 00.00 'da bitirip son kontrollerimi yapıp gece 1 'de teslim ettim. Hızlı ve Yorucu bir gündü çalışmanın tatlı yorgunluğu bu olsa gerek.

Değerli zamanınızı ayırıp yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Bir sonraki yazım Benim Hikayem-2 'yi 21 Şubatta okuyabilirsiniz. Görüşmek üzere...

0 yorum to “İş Günüm - 3”

Yorum Gönder