2 Şubat 2014 Pazar

Süper Siyahiler


Anlayaacağınız üzere Emenike , Webo ve Sow'dan bahsediyorum. Kişisel blogda spor ne alaka dediğinizi duyar gibiyim. Blog tanımımda yazdığı gibi "Hayata Dair Herşey" hayatın içinde spor'da varsa pek tabiki bundan da bahsetmek istiyorum. Fenerbahçeli misiniz diye soracak olursanız. Fenerbahçe taraftarı değilim ama ne demişler yiğidi öldür hakkınıda ver.

Fenerbahçe'nin süper zencileri ; Webo , Sow ve Emenike
Emenike'yi Türk Futbolu ilk kez Karabükspor'da tanıdı. Emenike 2.lig serüveninde golcü Karabükspor'un en golcü futbolcusu olarak aynı zamanda gol kralıda olmuştu. Karabükspor'da 100Bin TL'den daha az paraya oynayan Emenike artık Milyonlar değerinde.

Pierre Webo; bu ismi İBB ile tanıdık. İBB ile çıktığı ilk maçını izlemiştim. O maçta 2 gole imza atan Webo'nun belli standartlarda olduğunu hatta Türkiye Ligimiz için üst sınıf bir golcü olduğunu anlamıştım. Ama ne yalan söyleyeyim 33 yaşındaki bir futbolcunun büyük kulüplerimiz tarafından fark edilip transfer edeceğini ummazdım. Fenerbahçe'nin transfer ettiği ilk günkü yorumumda Süleyman Youla benzetmesi yapmıştım. Bilenler bilir Gençlerbirliğinde dillere destan oyunundan sonra Beşiktaş'a transfer olan S.Youla kısa sürede takımdan uzaklaştırılmıştı. Böyle bir son beklerken Webo beni en çok şaşırtan isim oldu.

Sow ; bu isim transfer edildiğinde resmen bazı kesimler kıskanmıştı. Gervinho ile yan yana oynayan Lille 'yi efsane başarılara götüren bu ikiliden birisi artık Fenerbahçe'deydi.

Sow + Emenike + Webo = 9 + 8 + 7 = 24 Gol

Süper Ligdeki bazı takımlar:

Karabükspor  20 Gol
Bursaspor       22 Gol
G.Antepspor   23 Gol
G.Birliği          22 Gol
Antalyaspor    23 Gol
Ç.Rizespor     19 Gol
Elazığspor       22 Gol
Kayserispor    13 Gol
K.Erciyesspor 15 Gol

Süperligimizin güzide 9 takımından daha golcü 3 isimden bahsediyoruz. Boşuna "Süper Siyahiler" demedim.

0 yorum to “Süper Siyahiler”

Yorum Gönder